Ułatwienia dostępu

Skip to main content

W dniu dzisiejszym w godzinach porannych została zauważona awaria naszej infolinii. Pacjenci co prawda dodzwaniali się pod numer 56 46 50 600 lecz niestety z przyczyn technicznych nie byli łączeni z żadną z wybranych rejestracji. Zgłoszenie dostaliśmy od naszych pacjentów poprzez wiadomość prywatną na FB, za co bardzo serdecznie dziękujemy. Widać, nie tylko my czuwamy nad sprawnym działaniem naszych przychodni. W kilka chwil po zgłoszeniu awarii, telefony znowu rozdzwoniły się.

Za zaistniałą sytuację pacjentów, którzy nie mogli połączyć się z nami w dniu dzisiejszym serdecznie przepraszamy. Nadmienimy iż jest to pierwsza awaria tego typu od roku kiedy wprowadziliśmy rozwiązanie ogólnej infolinii.

Informujemy również iż pracujemy nad tym aby usprawnić kontakt z państwem, obecnie jesteśmy na etapie wprowadzania automatycznego oddzwaniania do pacjentów, którzy z jakiś przyczyn zostali rozłączeni (winda, słaby zasięg), bądź też z powodu długiego czekania na połączenia rozłączyli się. O wszystkich wprowadzonych zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.

Dlaczego Euromedica?

120
Specjalistów
35
Poradni
20
Lat w branży
8
Placówek